Potaknut najavom donošenja nove odluke o nagrađivanju za deficitarna radna mjesta, Hrvatski sindikat pošte (HSP), inicirao je održavanje jučerašnjeg sastanka s članovima Uprave HP-a. Na sastanku su predstavnici HSP-a iznijeli jasne argumente o potrebi proširenja ove odluke i na druga radna mjesta. Činjenica je da su jedan od temeljnih stupova u Hrvatskoj pošti (HP) naši poštanski operateri, koji nose veliki teret poslovanja i bitno utječu na kvalitetu, a oni su i prva linija komunikacije prema korisnicima. Opstojnost i funkcioniranje sustava uvelike ovisi o njihovom radu, ali posljednjih godina i o velikom dodatnom angažmanu. Svjesni da je donošenje ove odluke isključivo pravo poslodavca, zatražili smo od Uprave da razmotri naše argumente te se nadamo još jednoj pobjedi socijalnog dijaloga u HP-u. Uskoro očekujemo novi sastanak s Upravom na temu nagrađivanja.
NAZOVITE O72 700 600 – I DOGOVORITE SISTEMATSKI PREGLED!
Podsjećamo da je temeljem članka 67. Kolektivnog ugovora za radnike Hrvatske pošte, SVIM radnicima Hrvatske pošte omogućeno korištenje sistematskog pregleda jednom u dvije godine. Naime, Hrvatska pošta je 15. siječnja 2024. sklopila dodatno zdravstveno osiguranje (DZO) s Wiener osiguranjem Vienna Insurance Grupom, tako da svi oni koji još nisu obavili svoj pregled u ovom ugovorenom razdoblju, vremena za to napraviti imaju do 15. siječnja 2026. godine. Dodatno zdravstveno osiguranje obuhvaća preventivnu zaštitu (sistematske preglede) i kurativnu zaštitu (liječenje – zdravstvenu zaštitu na indikaciju).
SISTEMATSKI PREGLED može se obaviti u bilo kojoj županiji u Republici Hrvatskoj i Gradu Zagrebu, prema osobnom odabiru radnika.
LIJEČENJE – zdravstvenu zaštitu na indikaciju radnici mogu obaviti u Republici Hrvatskoj u ugovornim zdravstvenim ustanovama i njihovim podružnicama, prema osobnom odabiru, u 502 zdravstvene ustanove. Trošak prijevoza do zdravstvene ustanove snosi radnik.
KAKO SE NARUČITI NA SISTEMATSKI PREGLED? Sve zdravstvene usluge dogovaraju se samo telefonskim pozivom Medicinske asistence osiguratelja koja će traženu uslugu dogovoriti u najkraćem mogućem roku u jednoj od zdravstvenih ustanova te radniku dati detaljne upute o načinu pripreme za zdravstvene preglede. Telefonski broj za naručivanje je 072 700 600 radnim danom od 8:00 do 18:00 sati.
KAKO SE NARUČITI NA INDICIRANI PREGLED? Za naručivanje na indicirane preglede radnik je dužan na zahtjev Medicinske asistence dostaviti im jasno čitljivu medicinsku dokumentaciju samo na ova dva načina:
• e-poštom na: dzo-asistenca@wiener.hr
• porukama preko Whatsappa ili Vibera na telefonski broj: 091/4227-124
Za dodatne informacije ili u slučaju nejasnoća obratite se Službi financija i računovodstva, Odjelu za osiguranja, Poštanska ulica 9, Velika Gorica; e-pošta: osiguranje@posta.hr; telefoni: 01/4981-110, 01/3038-373, 01/4981-073 i 01/4806-021. Više informacija možete pronaći i na intranet stranicama Hrvatske pošte: https://intranet.posta.int/hr/zdravlje
NOVOSTI – OSIGURANJE RADNIKA OD POSLJEDICA NESRETNOG SLUČAJA-NEZGODE (UGRIZ PSA I RAZBOJNIŠTVO)!
Od 1.10.2024. godine za štetne događaje (ugriz psa i razbojništvo) koji su nastupili za vrijeme obavljana rada, radnici imaju mogućnost prijave i podnošenje zahtjeva za naknadu štete od osiguranja temeljem sklopljene police osiguranja od posljedice nesretnog slučaja prema polici osiguranja sklopljenoj s Triglav osiguranjem.
Svi radnici Hrvatske pošte zaposleni na neodređeno i određeno vrijeme, osigurani su od posljedica nesretnog slučaja/nezgode za vrijeme obavljanja rada, kao i u slobodno vrijeme, tijekom 24 sata na području cijelog svijeta.
Nesretnim slučajem smatra se svaki iznenadni i od volje osiguranika nezavisni događaj koji, djelujući uglavnom izvana i naglo na tijelo osiguranika, ima za posljedicu njegovu smrt, potpuni ili djelomični invaliditet ili narušavanje zdravlja koje zahtijeva liječničku pomoć.
ZAKLJUČNO I VAŽNO:
Za štetne događaje (ugriz psa i razbojništvo) nastale do 30.09.2024. potraživanje za naknadu štete podnosi se po polici osiguranja od javne odgovornosti kod Euroherc osiguranja, a za SVE štetne događaje (osigurane rizike) nastale nakon 01.10.2024. godine, potraživanje za naknadu štete (prema polici osiguranja od nesretnog slučaja-nezgode) podnose se Triglav osiguranju!
Za sve dodatne informacije radnici se mogu obratiti na niže navedene kontakt podatke: HP-Hrvatska pošta d.d. Ured za financije, računovodstvo i kontroling Služba za financije i računovodstvo, Odjel za osiguranja Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica Tel.: 01/4981-073, 01/3038-373, 01/4981-110, 01/4806-021 ili e-pošta: osiguranje@posta.hr
NHS PODRŽAO BOJKOT TRGOVINA: “MORAMO POSLATI PORUKU DA POSTOJI GRANICA”
Nezavisni hrvatski sindikati (NHS) podržali su poziv građana na prošlotjedni bojkot trgovina upozoravajući da nepodnošljiv rast cijena ugrožava životni standard i postignute rezultate rasta primanja građana. “Visina cijena i razina primanja lice su i naličje iste medalje koja određuje životni standard u zemlji”, poručili su Nezavisni hrvatski sindikati (NHS). Ističu da je važno održavanje razumne razine cijena za kvalitetu života građana, jednako kao i rast njihovih plaća i mirovina. Ocjenjuju da je nekontrolirani rast cijena, uključujući one osnovnih proizvoda, posljedica djelovanja “mnogih koji očito pokušavaju ostvariti brze dodatne zarade”. Time se, dodaju, narušavaju postignuti rezultati rasta primanja. Bojkot trgovina koji se dogodio prošli petak, u NHS-u ističu da “može biti prvi korak nas, kao potrošača i cjelokupnog društva, u slanju jasne poruke svima u opskrbnom lancu da njihova težnja za dodatnom dobiti ima granice te ne smije prerasti u običnu pohlepu”. Poručuju da se poduzetnički duh i želja za uspjehom moraju vratiti u okvire zdravog razuma te da moraju biti u skladu s društvom u kojem se posluje i živi.