Dana 16. travnja 2012. u 12 sati održan je redoviti mjesečni sastanak s izvršnom direktoricom Divizije Mreže Marijanom Miličević. Ispred HSP-a, na sastanku su nazočili predsjednica Jadranka Dumbović te njezin zamjenik Davor Kršić. Sastanak je trajao dva sata.
Prva tema o kojoj se raspravljalo bili su putni troškovi i izaslanja. S obzirom na pristigla očitovanja, raspravljalo se i o nizu drugih problema, pa tako navodimo redom – o ciljevima u budućem razdoblju, o popunjavanju kadrova čovjek za čovjeka (zamjena za porodiljni, duže bolovanje i slično), tijeku franšize, praćenju kvalitete radnika na dulje vrijeme i afinitetima za pojedina radna mjesta, planu uređenja ureda, suradnji s HPB-om, gubitku platnog prometa, novim uslugama, tijeku uvođenja univerzalnih šaltera, o Diners nemogućnosti plaćanja u poštanskim uredima, praćenju prodaje za svaki PU, o PU-ima u velikim trgovačkim centrima (rizik zbog visokog najma, ali mogućnost dobre prodaje u budućnosti), radnim košuljama koje su obavezne, ali su u raspadnom stanju, nerealnim zadanim ciljevima, prenakrcanosti ureda sa trgovačkom i komisionom robom, uređenju šaltera i pojedinih ureda, nedostatku kvalitetnih usluga u ponudi, potrebi savjetovanja za slaganje artikala u uredima, nedostatcima pojedine komisione robe (npr. simpa bonovi od 50 kuna), problemu nedovoljno zaštićene robe na izloženim policama te o problemu odlazaka na edukacije za koje radnici nisu dobili dnevnice ili slobodne dane.
Sve ove probleme HSP je prenio direktorici te su oni u fazi pregovaranja i rješavanja. Za pojedina pitanja o kojima se raspravljalo dobit ćemo pisane odgovore o kojima ćemo vas naknadno obavijestiti.
Prva tema o kojoj se raspravljalo bili su putni troškovi i izaslanja. S obzirom na pristigla očitovanja, raspravljalo se i o nizu drugih problema, pa tako navodimo redom – o ciljevima u budućem razdoblju, o popunjavanju kadrova čovjek za čovjeka (zamjena za porodiljni, duže bolovanje i slično), tijeku franšize, praćenju kvalitete radnika na dulje vrijeme i afinitetima za pojedina radna mjesta, planu uređenja ureda, suradnji s HPB-om, gubitku platnog prometa, novim uslugama, tijeku uvođenja univerzalnih šaltera, o Diners nemogućnosti plaćanja u poštanskim uredima, praćenju prodaje za svaki PU, o PU-ima u velikim trgovačkim centrima (rizik zbog visokog najma, ali mogućnost dobre prodaje u budućnosti), radnim košuljama koje su obavezne, ali su u raspadnom stanju, nerealnim zadanim ciljevima, prenakrcanosti ureda sa trgovačkom i komisionom robom, uređenju šaltera i pojedinih ureda, nedostatku kvalitetnih usluga u ponudi, potrebi savjetovanja za slaganje artikala u uredima, nedostatcima pojedine komisione robe (npr. simpa bonovi od 50 kuna), problemu nedovoljno zaštićene robe na izloženim policama te o problemu odlazaka na edukacije za koje radnici nisu dobili dnevnice ili slobodne dane.
Sve ove probleme HSP je prenio direktorici te su oni u fazi pregovaranja i rješavanja. Za pojedina pitanja o kojima se raspravljalo dobit ćemo pisane odgovore o kojima ćemo vas naknadno obavijestiti.
Kada će krenuti nabava službene odjeće i obuće za poštonoše mopediste?
S obzirom da su se stvorili preduvjeti za pokretanje nabave službene ljetne odjeće i obuće za poštonoše mopediste, a temeljem Odluke o pravu i dužnosti nošenja službene odjeće i obuće te Odluke o popisu odjeće i rokova uporabe, koji je objavljen u HP Glasniku broj 4, kako saznajemo, sa spomenutim se kasni. Tim odlukama produžuju se rokovi zimskih motorističkih jakni, poštonoše dobivaju puno više odjevnih predmeta: kompletnu ljetnu odoru, dodatne zimske hlače i ljetne cipele te bi, na temelju njih, poštonoše mopedisti konačno trebali imati primjerenu odjeću i obuću za svakodnevno obavljanje radnih poslova. Ali, eto, zbog poštivanja već poznatih zakonskih odrednica i rokova za javnu nabavu poštonoše se moraju nadati onako kako to kaže stara poslovica – tko čeka taj i dočeka, al se načeka.
U Vašoj pošti tiskana prva prijavnica za sudjelovanje na sportskim susretima
Prijavnica, koju mogu popuniti svi radnici Hrvatske pošte, objavljena je u aktualnom broju časopisa „Vaša pošta“, a bit će otisnuta i u brojevima za svibanj i lipanj. U prijavnici su navedene discipline, a prilikom njezina popunjavanja, uz ime i prezime, grupu područja ili ured Uprave te odobrenje rukovoditelja, treba navesti i disciplinu u kojoj pojedini radnik želi sudjelovati. U prijavnici treba navesti i veličinu majice (XS, S, M, L, XL, XXL) koju natjecatelj nosi, kako bi ga ista dočekala u hotelskoj sobi. Svaku prijavnicu mora potpisati neposredni rukovoditelj, jer inače neće biti valjana. Ždrijeb kojim će se odlučiti o natjecateljima koji idu na Sportske susrete održat će se u srpnju. U obzir će se uzeti sve prijavnice prispjele zaključno do 2. srpnja 2012. Sve se prijavnice šalju na adresu: HP-Hrvatska pošta d.d., Ured za korporativne komunikacije, „Sportski susreti“, PP 514, 10001 Zagreb.
Redoviti mjesečni sastanci s izvršnim direktorima Divizija
Sukladno dogovoru sindikata i Poslodavca, redoviti mjesečni sastanci održavat će se sljedećim redoslijedom: svakog prvog ponedjeljka u mjesecu – Divizija hpekspres; svakog drugog ponedjeljka u mjesecu – Divizija pošta; svakog trećeg ponedjeljka u mjesecu – Divizija mreža; svake četvrte srijede u mjesecu – Divizija podrška.
Obavještavamo sve članova HSP da svom glavnom povjereniku podružnice dojave svoje probleme o kojima će se raspraviti i zatražiti rješenje na sastancima s izvršnim direktorima Divizija.
Obavještavamo sve članova HSP da svom glavnom povjereniku podružnice dojave svoje probleme o kojima će se raspraviti i zatražiti rješenje na sastancima s izvršnim direktorima Divizija.
Nužnost provođenja edukacija
Konkurentnost pojedine tvrtke ili gospodarstva u globalnom tržištu uvelike ovisi o mogućnosti uspješne prilagodbe promjenama tržišta i iskorištavanju mogućnosti najnovijih tehničkih i tehnoloških dostignuća. Konkurentnost se temelji na stvaranju vrijednosti poboljšanjem proizvodnosti, kvalitete, inovacija i usluga, pa tako i kvalitete radne snage. Sinergija usluga, fleksibilnost i dinamičnost radne snage u konačnici trebali bi doprinijeti sigurnosti zaposlenja koje će biti od koristi za radnike, poslodavce i nacionalno gospodarstvo. Inovativnost oko proizvoda i usluga trebat će sve osposobljeniju i stručniju radnu snagu koja je dovoljno fleksibilna za obavljanje raznovrsnih zadataka te se opsegom i strukturom može prilagoditi zahtjevima tržišta. Poslodavac i svi radnici moraju razumjeti tu odgovornost koja stoji pred njima te svatko osobno mora pridonijeti takvom razvoju. Razne tvrtke, gospodarstva i zemlje susreću se sa sve većom konkurencijom, a za HP d.d. to će vrijediti pogotovo početkom 2013., kada počinje liberalizacija tržišta, čime počinje globalno natjecanje. Tu se nameće i nova uloga sindikata, koji se mora prilagoditi tim prilikama.
To se upravo i provodi u Hrvatskom sindikatu pošte organiziranjem kratkih seminara, te raznih edukacija. Opći cilj treba nam biti isti, a to je poboljšati životni standard svih radnika Hrvatske pošte, posebno budućih naraštaja.
To se upravo i provodi u Hrvatskom sindikatu pošte organiziranjem kratkih seminara, te raznih edukacija. Opći cilj treba nam biti isti, a to je poboljšati životni standard svih radnika Hrvatske pošte, posebno budućih naraštaja.
Memorijalni turnir “Boris Pigac” 2012.
U organizaciji Športsko-rekreacijskog društva „Pošta Zagreb“, 14. travnja 2012., održan je 14. memorijalni malonogometni turnir „Boris Pigac“. Turnir se održava u znak sjećanja na tragično preminulog kolegu Borisa, poštara PU 10020 Zagreb – Novi Zagreb. Turnir je pod pokroviteljstvom Hrvatske pošte i Hrvatskog sindikata pošte odigran u dvoranama športskog centra „Savasport“ u Sesvetama. Na turniru je sudjelovalo 12 malonogometnih ekipa od toga devet iz Zagreba te po jedna ekipa iz Zadra, Osijeka i Krapine. Valja istaknuti da je na ovogodišnjem turniru sudjelovala i jedna ženska ekipa, što do sada nije bio slučaj. Ovogodišnji pobjednik turnira je ekipa „Dijaspora“, drugo mjesto zauzela je ekipa „Valeur declaree“, dok je kao trećeplasirana završila ekipa iz Zadra. Najbolji strijelac turnira je Davor Pavić iz pobjedničke ekipe „Dijaspora“.
Sindikalne akcije za Međunarodni praznik rada
U organizaciji sindikalnih središnjica, u tijeku su pripreme za sindikalne akcije vezane uz Međunarodni praznik rada. Prema planu, tog bi se dana, 1. svibnja, trebao održati prosvjed na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu, odakle će se prosvjedna kolona uputiti prema Trgu sv. Marka. S obzirom da prosvjedi na Markovu trgu još uvijek nisu dopušteni, kolona će se kretati do mjesta do kuda je policija pusti. O detaljnijim informacijama obavijestit ćemo vas u sljedećem broju Post infa.