Radi se o problemu s PU 22101 u Šibeniku, koji se nalazi u blizini gradske obale i stare gradske jezgre, a koji se ovih dana seli na drugu lokaciju, potpuno neatraktivnu. Hrvatski sindikat pošte smatra da HP mora voditi brigu o svojim prostorima, koji bitno utječu na kvalitetu i promet usluga koje pruža Pošta
Tako to mjerodavni rade u dragoj nam Hrvatskoj pošti. Linija manjeg otpora, nažalost, česta je ruta kojom se Poslodavac kreće kada treba pronaći neko rješenje. Pokazalo se to i na problemu s PU 22101 u Šibeniku, koji se nalazi u blizini gradske obale i stare gradske jezgre, a koji se ovih dana seli, jer je Poslodavcu očito lakše zatvoriti nego obnoviti vlastite prostore. Lokacija na kojoj se nalazio dotični PU gotovo da ne može biti atraktivnija, no nekima je to očito manje važno, da ne kažemo i potpuno nevažno. Naime, zgrada u kojoj se nalazi PU 22101, kažu mjerodavni, dotrajala je i potrebna joj je kompletna obnova, ali umjesto da prionu na posao i učine nešto po tom pitanju, odlučili su se za “kvalitetnije” rješenje, prema kojem bi se ovaj ured kao i radnici koji u njemu rade, samo trebali preseliti na drugu lokaciju i to potpuno neatraktivnu. Žalosno je što ih pri tome ne brine niti činjenica da bi premještanjem ovog PU došlo do pada kvalitete usluge koju HP d.d. pruža korisnicima u Šibeniku. Iako se čini da to ne treba posebno naglašavati, ali Šibenik je grad koji značajne prihode ostvaruje od pružanja turističkih usluga, a u ostvarenju tih usluga sudjeluje i HP d.d. Nezamislivo je i neprihvatljivo da se ovaj, jedini PU – koji se nalazi u blizini gradske obale, gdje se ujedno kreće i najviše turista – dislocira na lokaciju u koju turisti uopće ne zalaze. Zašto se Poslodavac ovako ponaša prema svojoj vrijednoj i atraktivnoj imovini nije nam jasno. Tim više što se dotični ured na drugu lokaciju seli u ljetnim mjesecima kada je sve puno turista koji rado koriste usluge HP-a. Hrvatski sindikat pošte protivi se ovakvom načinu rješavanja problema, jer oni ne donose ništa dobro. O prostorima HP-a mora se voditi briga, pogotovo ako se radi o atraktivnim lokacijama, koje bitno utječu na kvalitetu i promet usluga koje pruža Pošta.
Tko to i zašto mijenja radna vremena poštanskih ureda?
Ovih dana od Poslodavca smo zaprimili prijedlog novih radnih vremena poštanskih ureda s korisnicima u cijeloj Hrvatskoj, koji bi se trebao početi primjenjivati od 1. rujna 2011. godine. Nikome nije jasno zašto se Poslodavac sada, u vrijeme godišnjih odmora, odlučio na ovakav potez, no valja naglasiti da ne spavamo, već da budnim okom pratimo sve promjene vezane uz navedenu situaciju. Propusta ima (naravno), a budući da se materijal još uvijek detaljno pregledava, za sada ćemo istaknuti samo to da je u prijedlogu dosta nelogičnosti. Valja naglasiti da su prečeste promjene radnih vremena prilično zbunjujuće za klijente, a s obzirom da se u prijedlogu spominje i produženi rad ponedjeljkom (a kao motiv se navodi “pomak u kvaliteti”), valjalo bi da Poslodavac čuje kakva su dosadašnja iskustva s produženim radom utorkom. Naime, prema pričama s terena u tom se slučaju radi o totalnom promašaju! Što se ranije spomenutih nelogičnosti tiče, naglašavamo jednu zbunjujuću, prema kojoj je – po samo Poslodavcu znanom kriteriju – nekim poštanskim uredima za završne radnje potrebno samo 10 minuta, a nekima cijeli jedan sat, pa i više?! Dakle, problema je puno u ovom prijedlogu, a kako će se stvari dalje odvijati, pravovremeno ćemo vas obavijestiti.
Što zadaje probleme menadžmentu Pošte?
Kakve brige muče menadžment Pošte? Vjerovali ili ne – jedna naljepnica. Naime, ovih dana netko od mjerodavnih primijetio je da je na jednom vozilu u vlasništvu HP d.d. oštećena naljepnica. Nikome jasnim dokazima utvrđeno je da je do oštećenja naljepnice došlo namjerno i to zato da bi se „spriječio eventualni poziv (primjedba ili pohvala na vožnju)“. Na naljepnici je, naime, oštećen broj na koji se upućuje poziv i kod, pa su pojedinci automatski zaključili da su to učinili radnici i to ne slučajno. Pri tome im nije palo na pamet da je dotičnu naljepnicu mogao oštetiti bilo tko u bilo koje vrijeme ili da je do oštećenja možda došlo pukim slučajem, višom silom, odnosno nenamjerno, s obzirom da se sporna naljepnica nalazi s vanjske strane automobila, pa je podložna svim vanjskim utjecajima, od kiše i sunca do vandala. Uglavnom, Poslodavac od radnika koji su upravljali spornim automobilom traži odgovornost. Gle čuda! Naravno, ako su krivi da će morati snositi odgovornost, no kako će se ta krivnja dokazati nikome nije jasno.Eto problema oko kojeg menadžment diže paniku, cijela zavrzlama oko jedne naljepnice. Zanimljivo, isti taj menadžment istovremeno ne želi brinuti za puno veće probleme u HP-u. Pitamo; zašto se zimi vozi u službenim automobilima sa ljetnim gumama, zašto radnici nemaju službenu zaštitnu odjeću i obuću, zašto nemaju stolice, zašto im se pretražuju privatne stvari…?! Tko je za te propuste odgovoran i događa li se to slučajno ili namjerno?! To očito nije problem, pa još da se za tako nešto traži i nečija odgovornost…Žalosno, ali istinito. Hrvatski sindikat pošte upozorio je da bi pravila o odgovornosti za svakog pojedinog radnika trebala biti jednaka, a ne dvostruka, koja se onda primjenjuju kako kome paše.
Slobodni termini i mjesta u odmaralištima Plave Vale
Radnike Hrvatske pošte u dolje navedenom nizu obavještavamo da u pojedinim odmaralištima Plave Vale još uvijek ima slobodnih termina i mjesta. Svi zainteresirani neka se jave u što kraćem roku.
Bol na Braču – od 21. kolovoza 2011. – dvosobni apartman
Vrboska na Hvaru – od 21. kolovoza do 31. kolovoza 2011. – četverokrevetni apartman
Od 1. rujna slobodni su termini u svim odmaralištima.
Vrboska na Hvaru – od 21. kolovoza do 31. kolovoza 2011. – četverokrevetni apartman
Od 1. rujna slobodni su termini u svim odmaralištima.
Otvoreno pismo Nezavisnih hrvatskih sindikata o problemu s kreditima
Kako bi olakšali situaciju u kojoj su se našli svi građani koji imaju razne vrste i oblike kredita vezane uz švicarski franak, Nezavisni hrvatski sindikati u četvrtak su uputili otvoreno pismo Vladi RH, Hrvatskoj narodnoj banci te predsjednicima Uprava poslovnih banaka, u kojem apeliraju da se ta tri mjerodavna tijela konačno usuglase i u najkraćem mogućem roku primijene kvalitetno rješenje. “Doista nikome od Vas ne može i ne smije biti svejedno kako se divljanje tečaja švicarskog franka odražava na rast rata kredita tih građana. Istovremeno medijska izvješća pokazuju kako banke i dalje bilježe rast dobiti. Jasno je kako taj rast ostvaruju od teško ozlijeđenog i poleglog hrvatskog gospodarstva, građana koji panično u nemogućoj misiji traže sredstva za podmirenje rastućih rata kredita i istovremeno preživljavanje“, stoji u pismu NHS-a.
Od mjerodavnih institucija traže da se rješenje ponajprije pronađe za kredite vezane uz švicarski franak, ali i za kredite vezane uz euro te kunske kredite.
Od mjerodavnih institucija traže da se rješenje ponajprije pronađe za kredite vezane uz švicarski franak, ali i za kredite vezane uz euro te kunske kredite.
Sretan blagdan Velike Gospe žele vam povjerenici
Hrvatskog sindikata pošte!