HSP - Hrvatski sindikat POŠTE

POST INFO 684 – Motivacija

Motivacija je utjecaj koji izaziva, usmjerava i održava željeno ponašanje ljudi. U okviru menadžmenta motivacija igra važnu ulogu jer njome menadžer nastoji zadovoljiti želje i nagone svojih suradnika kako bi njihovo ponašanje bilo poželjno i prihvatljivo za organizaciju. – wikipedia

Napisano je puno stručnih radova na temu motivacije, postoje čak i profesionalci – motivacijski govornici k oji podučavaju rukovoditelje raznih profila kako motivirati radnike. Kad se s tim tek počelo u Hrvatskoj rukovoditelji „starog kova“ su prilično posprdno gledali na takve seminare i nazivali ih „prodavanjem magle“. I zaista, slušajući neke govornike ili čitajući članke na temu „kako motivirati zaposlenike“ čovjek pomisli pa to svi znamo, to bi svaki „normalan“ voditelj morao znati. Ipak, ispada da tome nije tako i da dan danas postoje voditelji koji misle da će prijetnjom ili ucjenom doći do zadanog cilja. Apsurd je tim veći jer se to događa mahom prema radnicima koji rade na šalteru s korisnicima i koji bi trebali biti slika kompanije. Dakle, oni bi trebali biti vrhunski motivirani, s osmijehom od uha do uha, na usluzi svojim klijentima. Zaboravljaju pojedinci da se osmijeh ne može narediti, da se suze mogu samo prikriti, ali ne i sakriti, da se grč u želucu itekako vidi na licima pojedinih radnika i da će zbog toga tajni kupci imati pregršt primjedbi i negativnih ocjena. Glavno pitanje je tko će biti „zaslužan“ za negativne ocjene?

VODITELJI, PREPOZNAJETE LI SE?

Pet točaka vezanih uz očekivanja prema nadređenom
· Moj voditelj mora biti u stanju dobro organizirati moj rad. Moj mi voditelj mora objasniti točno što trebam raditi tako da svoj posao mogu dobro odraditi. Mora mi stvoriti preduvjete koji su mi potrebni za kvalitetno izvršavanje svojih radnih zadataka.
· Moj mi voditelj mora biti spreman pomoći. Moj voditelj mora biti zainteresiran za mene i za posao koji obavljam. Kada se nađem u situaciji koju ne mogu sam/a riješiti, očekujem da mi moj voditelj pomogne.
· Moj se voditelj mora moći nametnuti u tvrtki. Želim da moj voditelj bude osoba koja ima jasna stajališta i koja je uspješna. Moj voditelj mora biti slika i prilika tvrtke koju predstavlja. Moj se voditelj mora jednako odnositi i prema svojim nadređenima i podređenima.
· Moj voditelj mora biti pošten. Moj voditelj mora biti pošten i mora moći na najbolji mogući način riješiti svaki nastali problem tako da ne po/uvrijedi nikoga. Mora znati poslušati i uzeti u obzir sve strane priče i donijeti pošten zaključak i rješenje nastale situacije. Moj voditelj mora moći posao (radne zadatke) podijeliti između svojih zaposlenika na pravedan način.
· Moj voditelj mora znati motivirati. Moj voditelj mora znati kako će mi pomoći da ostvarim uspjeh. Moj voditelj mora htjeti da ja ostvarim uspjeh. (Izvor: www.moj-posao.net)

ODRŽAN 20. MEMORIJALNI TURNIR „BORIS PIGAC“

U organizaciji HSP – Podružnice 1 te uz podršku i sponzorstvo HP – Hrvatske pošte, 14. travnja 2018., održan je jubilarni, 20. Memorijalni malonogometni turnir “Boris Pigac”. Turnir se održava u znak sjećanja na tragično preminulog kolegu Borisa, poštara PU 10020 Zagreb – Novi Zagreb. Turnir je održan u dvorani ŠRC Šalata na Zagrebačkom velesajmu. Na turniru je sudjelovalo devet ekipa, sedam iz Zagreba te po jedna ekipa iz Zadra i Osijeka. Ovogodišnji pobjednici turnira su Zadrani, drugo mjesto pripalo je Hpekspresu iz Zagreba, dok je kao trećeplasirana završila ekipa iz Osijeka. Najboljim strijelcem proglašen je Jure Stojanović (Zagreb), a titulu najboljeg golmana osvojio je Ivo Marić (Zadar). Čestitamo svim sudionicima!

GREŠKA ILI?!

Nismo sigurni radi li se o grešci ili doista – „strogoj zabrani“. Naime, vozači novih poluteretnih malih vozila dobili su pomalo neobičnu uputu o proceduri postupanja u slučaju „štetnog događaja, oštećenja vozila“. Između ostalog, na kraju ove upute piše: „strogo se zabranjuje – pušenje cigareta u vozilima, ostavljanje papira i praznih boca, voditi brigu o urednosti unutarnjeg prostora, voditi brigu o pranju vozila iznutra i izvana, prevoziti osobe koje nisu zaposlenici HP d.d. Podebljali smo dio koji, u najmanju ruku, djeluje zbunjujuće (!?). Mišljenja smo da se autor ipak malo zabunio, no ostaje činjenica da ova uputa stoji crno na bijelo, a znamo i da se „stroga zabrana“ mora poštivati. Ako se doista radi o grešci, vrijeme je za popravni… jer „nismo znali“ neće vrijediti…